fotograf VS makeupartist

God morgon allihopa !

Okej jag vaknade inte nu utan har varit uppe ett tag och hjälp mamma lite här hemma. Hennes bästa kompis och nya pojkvän ska komma på besök nämligen. I morse var jag ute och fotade lite på mina fotomodeller Skrutten och Nova såklart! Fick säkert någon bra bild på dom och lite buskar och små saker. Bilder kommer in lite senare. Har även bokat in mig på 2 och en halvtimmes foto kurs. När jag köpte min kamera ingick det en gratis foto kurs så det ska man ju passa på att gå på och jag som kanske till och med vill satsa på det i framtiden. Jätte kul att fota och det har jag tyckt hela tiden, men börjar fundera på makeupartist också. Det är svårt med sånt där, vad ska man bli??

puss / michaela

Kommentarer
Postat av: angelica

du borde bli nått utav det, men du äger på att sminka och det vet du<3

2008-09-21 @ 19:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0