Boxning, här kommer jag! IGEN



Hej sötnosar!
Jag kom precis ifrån badet och det var mycket skönt att ta ett varm bubbelbad, kände att det verkligen behövdes och det kunde absolut inte bli bättre. Provade mitt badskum jag fick i julklapp också och vilken grej alltså! Sjukt mysigt blev det ju, hihi. I morgon börjar skolan igen och kenneth är förhoppningsvis tillbaks ifrån sin pappaledighet om han inte blir akut sjuk eller något haha, men skulle inte tro det. ÄNTLIGEN ! säger jag bara. Nu kommer jag förhoppningsvis också få lite mer gjort i skolan än vad jag får nu,* ingeting* nästan och det är inte bra. Har sagt att det blir skärpning nu när han kommer tillbaks och jag ska verkligen kämpa med skolan framöver, i alla fall göra så gott jag kan.

På tisdag har jag nu bestämt att jag ska komma igång med boxningen igen, jag har brutit mett löfte redan med att träna fyra gånger i veckan och jag kommer nog inte klara det utan någon direkt sport, så nu på tisdag som sagt startar jag igen. Ska bli lite kul att komma dit igen så det ser jag fram emot. =) nää nu ska jag ta och fixa resten inför kvällen, hare så gött så blir det mer inlägg i morgon.
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

ooof, heet!

2009-01-20 @ 20:46:24
Postat av: Bompestjej<3 (Camilla)

Hej:)

Vilken skola går du på?

Kram<3 Ha det bra:)

2009-01-24 @ 20:44:02
URL: http://bompestjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0