Degigt värre

Jag har suttit och tvekat och tänk att jag orkar verkligen inte blogga, asså jag vet inte men det har blivit som tröttnande just nu. Har inte mycket att berätta om heller utan en vanlig fredag har det bara varit, haft lite huvudvärk men annars lugnt och fint. Efter plugget åkte jag och julia till centrum för att shoppa lite grejer införmorgonkvällen som ska spenderas hos johanna som blir 15 år i morgon alltså!!! Hon ska bjuda på middag och vi ska ha det riktigt nice, trevligt och grejer. Hela kvällen har jag kastat kläder överallt och fortfarande inte hittat något att ha på mig i morgon så det blir farsta i morgon som gäller för mig, julia och sophie. Ganska tidigt ska vi åka dit så vi har det klart, sen ska jag ju duscha och börja fixa mig.. återkommer om det i morgon.

Hur som helst har jag och pappa varit hos martina ikväll också för att titta om hon hade några kläder jag kunde låna men nej nej där fanns inget heller, haha. Nu är jag i alla fall sjukt trött efter en sjukt^^ jobbig vecka även om det varit få lektioner men jag har verkligen kämpat för att hålla käft dom här dagarna så jag ska nog lägga mig i soffan snart och titta på film och säkert somna  där också. hare bra!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0