Nervig, mickis?

Ridningen gick säämst, verkligen! Har i alla fall varit ute ett tag och träffat Angelica,felicia o isabell. Drog och tog en 20 minutare idag igen och sen hem. Har inte gjort mycket mer ikväll... Tagit en dusch, peelat fejjan, hårinpackat mitt hår och fixat lite småsaker helt enkelt. Ligger just nu i sängen, jag mår inge bra. Har jätte ont i huvudet och blöder näsblod som en jävla jude..Not cool? Daa + lite annat rå. Snälla, låt mig inte bli sjuk nu.

Måste bara få det sagt igen asså, jag kan inte fatta att sommarlovet snart är slut. Det har gått så sjukt jävla snabbt, nyss gick vi ju ut nian och skulle ha lov i veckor.. nu är dom veckorna slut. Dagarna har bara flugit förbi liksom, har inte hunnit med mycket asså känns det som. Nu blir det också något helt nytt, första året på gymnasiet, nya vänner, nytt arbetsätt ja, allt förändras. Hoppas på gudarna att jag får ett bra schema också för det är de jag oroar mig mest över just nu. ÅÅÅÅÅ är så nervös om jag ska vara ärlig, hur ska första dagen gå.. Kommer väl sitta där ensam typ. Nej men det känns typ så, haha. Jaja skitsamma, nu blev det en massa babbel men FAAN JAG ÄR JU NERVÖS, inge mer me de =) Har några dagar kvar nu i alla fall, sen gäller det !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken linje och inriktning ska du gå? :)

2010-08-18 @ 23:16:40
Postat av: Anonym

Det kommer gå bra!

2010-08-19 @ 08:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0