svar på komentarer..

Anonym om Välkommen ombord.:
Vad ska ni göra i halmstad?

Svar: Jag och tvillingarna ska med julia gulligull till wetterdal... nej jag menar haverdal haha (skojjar lite med julia bara), hur som helst så har dom hus där och så så vi ska bara chilla där i en vecka, bada, sola, träffa lite folk m.m. Kommer bli superkul verkligen!

Tuva om Blackhead..varför så impulsiv:
Du som saknade det blonda och färgare ännu mörkare :p Hahax)

Svar: Inge fråga egentligen men vara bara tvungen att få förklara mig lite... Visst jag saknar det blonda och skulle till frisören och göra blonda slingor men... har för slitet hår så alla frisörer säger tyvärr nej tills det blivit friskt igen. Pallade inte vänta längre och vill inte färga ljust själv hemma eftersom alla vet hur det brukar sluta när man bleker håret själv...gul/orange eller någonting sådant så jag färgade bort utväxyen och det.. det kommer ljusna lite också.


Såhär ser det i alla fall ut nu och jag börjar vänja mig att så farligt är det ändå inte. =)


Kommentarer
Postat av: Taraldgabrielle

Great .Now i can say thank you!

2011-03-19 @ 20:21:24
URL: http://taraldgabrielle.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0