Tack o hej för mig.

Tjingeling och god kväll gott folk =)
Har för några minuter sen kommit hem och nu ligger jag nerbäddad i sängen med värdens magont, illamående och sjukt ont i huvudet. Har mått dåligt hela kvällen vilket förstörde mycket och massa annat skit som gör mig riktigt irriterad nu! Hur som helst sen senast så åkte jag och mötte Felicia och Carro, drog hem till båda dom och bytte lite kläder och sånt. Efter det fixade vi lite käk (donken) och sedan drog vi till drevan där vi satt ett litet tag med lite folk. Efter ett tag drog vi alla hem till John o sebbe och chilla där, nice och trevligt. Jag som var tvungen att dra skittidigt drog hem och bråkar hemma och nu ligger jag och surar i sängen. Idiot. Nu ska jag sova,
puss på fucket.


Carro och Felicia ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0